Wat te doen als je bestelling nooit is aangekomen?

Hoe werkt het als ik schoenen heb besteld die nooit zijn aangekomen?

 

Na al die kilometers hardlopen heb je écht een nieuw paar sportschoenen nodig. Op een buitenlandse webshop heb je het nieuwste model voor een zacht prijsje gevonden. Vol verwachting bestel je je nieuwe schoenen, maar na twee weken zijn ze helaas nog steeds niet binnen. Terwijl je geld wel al is afgeschreven…

Heb je betaald met je Mastercard creditcard? Dan kan je mogelijk je geld terug krijgen! Hoe?

  1. Neem eerst contact op met de leverancier en probeer tot een oplossing te komen.
  2. Kom je niet tot een oplossing? Neem dan contact op met je kaartuitgevende instantie.
  3. Indien zij een aflevergarantie of geld terug service hanteren, kun je het bedrag teruggestort krijgen.
  4. In deze gevallen moet je het schadeformulier / betwistingsformulier dat je ontvangt invullen.
  5. Stuur het ingevulde formulier met benodigde bijlagen (zoals beschreven op het formulier, bijvoorbeeld bon, correspondentie etc.) naar het aangegeven adres of vul het formulier (indien mogelijk) online in.
  6. Jouw claim wordt in behandeling genomen.